خبر ویژه!!!

برگزاری کلاس آموزشی آنلاین فلاتر جلسه اول سه‌شنبه 1402/07/25 ساعت ۹ شب

موضوع: بررسی کلی و مباحث اولیه و نصب و راه اندازی فلاتر

ایدی تلگرام: myflutter_support@

همستر کامبت، واقعیت یا کلاهبرداری؟

سلام به شما دوستان عزیزم. تویه این روزهایی که بازار همستر به شدت داغ هستش و چپ و راست میریم همه دارن راجع به همستر و پرافیت و سکه و … حرف می زنند گفتم شاید بد نباشه که بیایم و از یک زاویه‌ی دیگه به این مسئله نگاه کنیم. همین اول کار بگم من به هیچ عنوان نمی خوام بگم همستر واقعی یا کلاهبرداری هستش و فقط می خوام با توجه به بررسی یکسری اسناد و مدارک نظر شخصی خودم راجع به این موضوع رو بگم و نتیجه گیری با خودتون هستش پس امیدوارم که به طرفداران یا مخالفان این مسئله برنخوره! اگر شما هم از اون دسته افرادی هستید که شب و روزتون رو گذاشتید روی لمس کردن صفحه ی موبایل و یا خرید کارت‌هایی که باعث میشه پرافیتتون بره بالا، این مقاله به دردتون میخوره حتما. اگر نه، فعال بازارهای اقتصادی و متخصص این حوزه هستید به نظرم ادامه مقاله رو نخونید چون قطعا آگاه هستید که چه کنید.

 

همه‌ی آدم ها نمی تونن با هم پولدار بشن

نمیشود همه ی مردم پولدار باشند

الان اگر یه سرچ کوتاه بین دوستان و آشناهاتون بزنید معمولا کمتر کسی رو پیدا می کنید که چند میلیون یا چند هزار سکه و پرافیت نداشته باشه! خوب به نظر شما الان اگه همستر در صرافی های معتبر لیست بشه و خرید و فروشش راه بیوفته، تعداد خریداران بیشتر میشه یا فروشنده‌ها؟ من راجع به افرادی که متخصص بازار مالی و سرمایه گذاری هستند صحبت نمی‌کنم، راجع به مردمی صحبت می‌کنم که همیشه بدون کسب هیچگونه دانش و اطلاعاتی سوار بر روی هر موجی می شوند و فقط می‌خوان هر طور شده ۱ ریال سود کنند. ممکن است اینجا برای شما هم سوال پیش بیاد که پس نات‌کوین یا اگر به قدیم برگردیم بیت‌کوین چی؟ دقیقا مسئله اصلی در رشد این دو کوین این بود که هیچکس سراغ این کوین‌ها نمی رفت و کاملا بکر مانده بود و فقط یک رنج محدودی از افراد سراغ این کوین‌ها رفتند و با گذر زمان و با اتفاقاتی که افتاد قیمت این کوین‌ها رشدی صعودی داشت.

یک مثال بزنیم، به نظر شما اگر در کل تهران ۱۰ رستوران وجود داشته باشد سوددهی بیشتری دارد یا اینکه در هر کوچه و خیابان تهران، ۱۰ رستوران وجود داشته باشد؟

 

تاریخ تکرار میشه! (و مردم فراموش کار تر!)

بازار مالی قرمز

زیاد لازم نیست به عقب برگردیم… برگردیم به سال‌های ۹۸ و ۹۹. جایی که اینقدر بازار بورس و بازارهای مالی در ایران سروصدا کرده بود که یادم هست که کارفرماها(در هر حوزه ایی) نیروی کار نداشتن. مثلا یک صاحب رستوران میگفت نیروهام همه کار رو ول کردند و گفتند که اگر بشینیم تویه خونه و روی بازار مالی کار کنیم بیشتر از حقوقی که شما به ما میدی درآمد داریم. بازارها رشد می کرد و مردم بیشتر سرمایه گذاری می کردند و در نهایت چیزی جز رنگ قرمز در ذهن هیچکس نماند!

 

تو داری همستر رو پولدار می کنی، نه اون تو رو!

ورود همستر به بستر تلگرام خودش باعث شد تعداد کاربران تلگرام به صورت کاملا چشمگیر افزایش داشته باشد. احتمالا این روزها اکثر شما با پیام (folani joined telegram) روبه رو شده‌اید. این خودش می‌تونه کلی امتیاز باشه برای همستر که تعداد کاربران تلگرام رو داره افزایش میده! از طرف دیگه وقتی وارد یوتیوب میشی و پیج همستر و یا حتی پیج‌های دیگه‌ایی که فقط دارند تبلیغ همستر رو می‌کنند رو ببینید تعداد چشمگیری فالور دارند و کلیپ‌های این پیج(ها) کلی ویو خورده! همچنین به شکل کاملا ویروسی با ترفند رفرال گیری بین مردم در حال پخش شدن هستش که اینا همه برای برندشدن و کسب سود همستر مفید هست. قدرت برند شدن رو دست کم نباید بگیریم، کسب و کارهای زیادی هستند که سالیان سال تلاش می‌کنند که برند شوند ولی به دلایل مختلف نمی‌تونند، ولی همستر به همین راحتی بین میلیون‌ها کاربر معروف شده است! اگر داخل گوگل سرچ کنید ‘همستر’ دیگه خبری از اون کوچولوهای گوگولی نیستش و بیشتر برند همستر کامبت رو خواهید دید! برندی که هنوز هیچ سودی برای هیچکس نداشته و فقط با امیددادن به مردم و وعده‌ی اینکه به زودی صاحب میلیون‌ها و میلیاردها سود خواهید شد یکه تاز است.

 

ولی همستر رایگانه پس به من ضرری نمیزنه

تبریک می‌گویم! شما وارد لوپ اعتیادآور همستر شده‌اید! ترفند این حوزه همین هست که شما بدون خرج کردن ۱ ریال(یا هر واحد مالی دیگری) وقت و انرژی خودتون رو صرف این بازی بکنید، دوستان خودتون رو دعوت کنید، در گوگل اسم این کوین رو سرچ کنید، ترافیک زیادی رو به سمت سرور همستر بفرستید و … همه‌ی اینها باعث محبوبیت روزافزون همستر می‌شود و برای شما هیچ آورده‌ایی جز اتلاف وقت ندارد. البته اگه از اون دسته افرادی نباشید که ذهنیتشان این است که خوب من وارد این بازی می‌شوم آخرش اگه هیچی نداشت هم من چیزی را از دست نداده‌ام!!!!!

 

بی حساب و کتاب سکه دادن!

همستر کامبت

همستر وقتی برای من جالب بود که من منوهای مختلفش رو داشتم چک می کردم و دیدم مثلا میگه اگر در چنل تلگرام ما جوین شوید، فلان عدد سکه دریافت می‌کنید. من روی جوین شدن چنل کلیک کردم و همستر بدون هیچ‌گونه احراز هویت یا …، سکه ها را به من داد! جالب نیست؟ به همین راحتی؟ اینطوری شما می‌تونید در زمان بسیار کم به تعداد چشمگیری سکه و پرافیت دست پیدا کنید. همین مثال رو بیاریم تویه جامعه، فرض کنید پول بدون پشتوانه چاپ بشه و با هواپیما روی سر همه‌ی مردم ریخته بشه، آیا در این صورت اوضاع اقتصادی مردم بهبود پیدا خواهد کرد؟ اگر جوابتون مثبت هست، حتما نیازه که با چرخه پول و اقتصاد آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

 

کلام آخر

من نوستراداموس نیستم که بتونم آینده رو پیش‌بینی کنم. من فقط طبق یکسری آمارهایی که از قبل موجود هستش خواستم کمی شمارو آگاه کنم. زمان ارزشمندترین چیزی هست که به ما انسان‌ها داده شده و این زمان رو می‌تونیم در جاهای خیلی بهتری سرمایه گذاری کنیم. باید به این باور برسیم که کسی جز خودمون نمی‌تونه شرایط زندگی (مالی و …) مارو تغییر بده و این خود ما هستیم که باید این کار رو بکنیم. اطراف من آدم‌هایی هستند که شب و روزشون رو گذاشتند برای همستر (در حد گذاشتن آلارم گوشی برای بیدار شدن و تپ کردن روی صفحه موبایل). بهتره به خودمون بیایم و ببینیم زمان ارزشمندمون رو داریم خرج چه چیزهایی می کنیم. حواستون باشه، روی خوش و خنده‌های همستر گولتون نزنه.

مقالات اخیر

ممنون که از ما حمایت می کنید!

۶۲۱۹۸۶۱۰۴۴۳۱۴۶۲۲

به نام محمد غنچه - بانک سامان

:TRC-20

TXH658Q57XgJtMUpRz59b4ANRgq72VHKt5